sunnuntai 3. maaliskuuta 2019

Viikko 3, sairastelua

25/02/2019 - 03/03/2019

Maanantaina menimme ruokatauolla Aston Inn- hotelliin syömään. Ravintola sijaitsee hotellin 8. kerroksessa, ja sieltä on hienot näkymät. Ruoka ei ollut kallista vaikka ravintola vaikuttikin vähän hienommalta paikalta.
Töiden jälkeen menin indonesian tunnille. Indonesian kieli on helppo kieli, ja aika nopea oppia. Tunnin jälkeen olin kovin väsynyt, sillä saavuin kotiin vasta klo 9 illalla.

 Aston Inn 8.kerros

 Näkymät Aston Inn hotellista.

Tiistaina töiden jälkeen menin vuokraamaan skootteria. Olen Suomessa ajanut vain kaverini skootterilla, mutta en edes silloinkaan liikenteessä. Täällä liikkuminen on aika hankalaa jos ei omista skootteria, joten päätin yrittää. Olen jo tottunut vasemmanpuoleiseen liikenteeseen sekä ruuhkaan, joten ajaminen ei tuottanut ollenkaan vaikeuksia.

Honda Vario

Tiistai-Keskiviikko välisenä yönä tulin kipeäksi. Menin heti aamulla sairaalaan. Siellä saikin sitten odotella jonkun aikaa. Edes sairaalassa henkilökunta ja lääkärit eivät puhu englantia, joten kommunikointi oli todella hankalaa. Joudin olemaan sairaalassa noin 2 tuntia, eivätkä lääkärit silti oikein osanneet auttaa, koska eivät puhuneet hyvää englantia.


Sairaalan odotushuone on tullut tutuksi...

Torstaina olin edelleen todella kipeä, ja nukuin koko päivän. Illalla menin kuitenkin indonesian tunnille, ja lähdin sieltä vähän aikaisemmin, koska en voinut hyvin.

Perjantaina olin edelleen kipeä... Minun täytyi mennä uudelleen sairaalaan, sillä lääkäri oli kirjoittanut töitä varten luvan olla poissa vain kahdeksi päiväksi. Muuten minun ei lääkäriin olisi tarvinnut mennä, sillä minulla oli jo lääkärin määräämät lääkkeet.

Lauantaina olin edelleen kipeä, mutta koska en pidä sairaaloista täällä ja siellä kestää aina tosi kauan, menin aamulla töihin. Osoittautui huonoksi ajatukseksi, koska en oikein voinut tehdä mitään töissä. Lähdin kotiin aikaisemmin ja nukuin pari tuntia. Illalla menin vielä kuitenkin indonesian tunnille.

Sunnuntaina minulla oli vapaapäivä, ja olo oli jo vähän parempi, joten menimme kavereiden kanssa syömään, ja myöhemmin illalla karaokeen.

Kaikki tämä ruoka yhteensä 2 euroa 😊

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti