perjantai 26. huhtikuuta 2019

Viikko 10

15/04/2019 - 21/04/2019

Maanantaina olin edelleen sairaslomalla, kävin kuitenkin illalla kaverini kanssa syömässä korealaista ruokaa.



Tiistaina nukuin aamulla pitkään, ja lähdin sitten töihin.
Minulla oli siis iltavuoro, koko päivä respassa.
Respassa oli aika hiljaista. Illemmalla, respaan tuli japanilaisia jotka halusivat tehdä checkoutin. Olin toisen harjoittelijan kanssa toisella koneella kirjaamassa laskuja, mutta kuulin että heillä oli hankaluuksia niin menin taas kääntäjäksi.



Keskiviikkona heräsin taas myöhään ja minulla oli taas iltavuoro. Kyselin ensi viikon aikatauluja ja vaihdan ensiviikolla kerrossiivoukseen.
Neljän jälkeen respassa oli hässäkkää, kaikki checkinnit tulivat samaan aikaan, yritin vastailla puhelimeen, ja kirjasin checkinnejä ja selvitin huomisen varauksia, toin welcome drinkkejä ja mitä vielä.

Torstaina minulla oli vapaa.
Kävin aamulla kaupassa, ja sen jälkeen lähdin ystäväni luo. Kävimme kahvilassa ja puhuimme tuntitolkulla, sitten menimme syömään ja puhuimme taas tuntitolkulla kunnes oli myöhä ja lähdin ajamaan kotiin.
Olin kotona kymmenen aikaan. Lähdin yhdeltätoista ajamaan ystäväni talolle, sillä aijoimme hänen ystäviensä kanssa yllättää hänet, joten kahdeltatoista menimme hänen taloon synttärikakun kanssa.
Lähdin kahdelta yöllä ajamaan takaisin kotiin.






Perjantaina minulla oli onneksi taas iltavuoro joten sain nukkua pitkään.
Respassa oli taas kiirettä, piti juosta hakemaan welcome drinkkejä.
Jouduin myös saattamaan asiakkaita huoneisiin, sillä oli niin kiire. itsehän siis vieläkin eksyn välillä hotellissa joten olin onnellinen että löysin huoneet helposti.
Koko päivän oli aikamoinen kiire.

Lauantai
Tajusin tosiaan perjantai iltana että joku on vaihtanut lauantain iltavuoroni aamuvuoroon. Olin todella väsynyt, Hotelliin tuli paljon indonesialaisia, joten minulla ei ollut hirveästi hommia.
Pääsin kuitenkin tekemään checkinnnejä kun ulkomaalaisia tuli.

Sunnuntaina heräsin ja menin kaverini kanssa syömään ennekuin jouduin lähtemään töihin iltavuoroon.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti